istraživanje
Istraživanje u digitalu podrazumeva detaljan presek postojećeg stanja, trenutnog online prisustva, mogućnosti unapređenja i pravca razvoja.
kanali komunikacije
Web sajt, društvene mreže, email komunikacija, newsletter. Određivanje prave mere i kombinacije je ključno za uspeh. Kreiranje i menadžment bilo kog od navedenih kanala komunikacije je posao za iskusne profesionalce.
analiza
Analiza predstavlja logičan nastavak istraživanja gde usko definišemo naše cilne grupe, kanale komunikacije, aktivnosti konkurenata i predlažemo dalje korake.
kreiranje sadržaja
Marketing sadržajem predstavlja kreiranje takvog sadržaja čiji je primarni cilj da ostavi utisak, proizvede relevantnu vrednost i na taj način “proda” ideju proizvoda određenoj ciljnoj grupi
strategija
U zavisnosti od postavljenih ciljeva, strategija podrazumeva definisanje koraka i aktivnosti koji će nas dovesti do željenih rezultata.
seo copywriting
Podrazumeva se kvalitetan sadržaj, ali da bi lakše pronašao svoj put do ciljne grupe, on mora da bude i optimizovan. Bez obzira da li se radi o blog postu, opisu proizvoda ili objavi na društvenim mrežama, optimizacija je ono što kvalitetan sadržaj dodatno izdvaja na pretraživačima.