Personalizovani pristup Svakom klijentu

Digitalni marketing, osim ljudskog faktora koji najviše utiče na “tradicinalni” marketing, zavisi i od usklađenosti strategije sa algoritmima pretraživača, odabira ključnih reči, praćenja trendova koji se brzo menjaju, prisustva na kanalima komunikacije koji do juče nisu ni postojali, optimizacije sadržaja, i mnogo drugih faktora koji moraju da se usklade na vreme.

istraživanje

Istraživanje u digitalu podrazumeva detaljan presek postojećeg stanja, trenutnog online prisustva, mogućnosti unapređenja i pravca razvoja.

kanali komunikacije

Web sajt, društvene mreže, email komunikacija, newsletter. Određivanje prave mere i kombinacije je ključno za uspeh. Kreiranje i menadžment bilo kog od navedenih kanala komunikacije je posao za iskusne profesionalce.

analiza

Analiza predstavlja logičan nastavak istraživanja gde usko definišemo naše cilne grupe, kanale komunikacije, aktivnosti konkurenata i predlažemo dalje korake.

kreiranje sadržaja

Marketing sadržajem predstavlja kreiranje takvog sadržaja čiji je primarni cilj da ostavi utisak, proizvede relevantnu vrednost i na taj način “proda” ideju proizvoda određenoj ciljnoj grupi

strategija

U zavisnosti od postavljenih ciljeva, strategija podrazumeva definisanje koraka i aktivnosti koji će nas dovesti do željenih rezultata.

seo copywriting

Podrazumeva se kvalitetan sadržaj, ali da bi lakše pronašao svoj put do ciljne grupe, on mora da bude i optimizovan. Bez obzira da li se radi o blog postu, opisu proizvoda ili objavi na društvenim mrežama, optimizacija je ono što kvalitetan sadržaj dodatno izdvaja na pretraživačima.

Scroll to top